دانلود بازی مافیا ۲

بنظر شما سایت ما چگونه است؟

آمار مطالب

کل مطالب : 19
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 5
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 22
بازدید سال : 168
بازدید کلی : 1069

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی های باحال و آدرس bazikorha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : امیر عباس
تاریخ : 9 / 6 / 1393
نظرات

 

مافیا ۲ – Mafia 2 Pc Game

| دانلود نسخه کم حجم بازی مافیا ۲ – Mafia 2 با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

مافیا 2   Mafia 2

 

توضیحات بازی: Take-Two بازی Mafia II را در GamesCom آلمان به معرض نمایش بازدیدکنندگان و متخصصین گذاشت. دمویی که سازندگان برای این رویداد در نظر گرفته بودند، بیشتر به ماموریت‌های فرعی اختصاص داشت. همانطور که می‌دانید انجام این نوع ماموریت‌ها به انتخاب خودتان است. تفاوت ماموریت‌های جانبی Mafia II با دیگر بازی‌ها در ارتباطشان با داستان اصلی است. نسخه نمایشی با یک تماس تلفنی آغاز شد. شخصیت اول بازی یعنی ویتو(Vito) از شریکی با نام جوزپه(Giuseppe) پیامی دریافت کرد که از او خواست تا برایش مقداری کاغذ فراهم کند. ویتو پذیرفت و پس از انتخاب لباس از جا لباسی و ماشین از گاراژ، به کمک وی رفت. در راه با یک حادثه جزئی روبرو شد که زن و مردی با ماشین به یکدیگر برخورد کرده و دعوا میان آن دو بالا گرفته بود. در اینجا شما می‌توانید به دلخواه در برابر مرد عصبی، از آن خانم دفاع کنید. در این صورت با نحوه مبارزه تن به تن آشنا می‌شوید که شامل سه حرکت ضربه سطحی، ضربه سنگین و جاخالی و گریز از دست دشمن است.این تنها نمونه‌ای از ماموریت‌های جانبی بازیست که هنگام جابجایی در شهر با آن مواجه می‌شوید. اینکه مردم شهر با یکدیگر ارتباط دارند و گاهی به جدال می‌پردازند، باعث می‌شود گیمر، جریان یک زندگی طبیعی را در حین بازی مشاهده کند. یک مثال دیگر از این موارد چند لحظه قبل از ملاقات با جوزپه رخ داد. هنگامی که با استیو آشنا شده و با او شروع به گفتگو می‌کنید. استیو از مشکلات یکی از دوستانش در فروش خودرو تعریف می‌کند که علتش ورود یک رقیب سرسخت به کسب و کار اوست. در اینجا استیو از شما می‌خواهد خودروهایی که به آن شخص تعلق دارد را تخریب کنید.

 

 

 

 

مافیا 2   Mafia 2

 

مافیا 2   Mafia 2

 

مافیا 2   Mafia 2

 

مافیا 2   Mafia 2

 

مافیا 2   Mafia 2

 

مافیا 2   Mafia 2

 

 


 

» شما می توانید بازی Mafia 2 را در به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل با قیمت مناسب سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

مافیا 2   Mafia 2

 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در بازی خور ها دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس سیستم تان را غیرفعال نمایید اگر آنتی ویروس نداشتید بهتر. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. بازی خور ها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

» سیستم موردنیاز :

 

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Quad @ 2.5 Ghz / AMD Phenom X4 @ 2.5 Ghz
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 10 Gb free
Video Memory: 1 Gb
Video Card: nVidia GeForce 9800 GTX / ATI Radeon HD 3870
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir(توجه داشته باشید پسورد را باحروف کوچک انگلیسی وارد کنید و از copy-paste کردن خودداری کنید)

» حجم تقریبی : ۳ GB

 

 

 

 

 

» دانلود قسمت اول               مافیا 2   Mafia 2                     » دانلود قسمت دوم               مافیا 2   Mafia 2

 

» دانلود قسمت سوم             مافیا 2   Mafia 2                   » دانلود قسمت چهارم             مافیا 2   Mafia 2

 


تعداد بازدید از این مطلب: 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام.به شما.دلم براتون تنگ شده بود!ما در این وبلاگ میخواهیم هر بازی را بگذاریم.حتما دانلود کنید پیام هم بفرستید.ممنون میشم.باتشکر از آقای:(امیر عباس نویسنده سایت و آقای امیر رضا)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود